Se enkelt indlæg
Gammel 05-10-2012, 08:46   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hmmm, der står faktisk et sted i reform/partshøringen, at de vil satse på flere midlertidige førtidspensioner efter 2013. Så jeg forestiller mig, at vi vil se mange flere midlertidige førtidspensioner, og mange flere problemstillinger i forbindelse med en evt revurdering. Efter 2013 forestiller jeg mig i hvert fald ikke, at det vil være nok med en lægeerklæring og lidt smalltalk, for lægeerklæringerne som vi kender dem i dag, bliver jo afskaffet til fordel for regionernes eget lægehus, klinisk funktion, som fremover skal behandle sager om fleks og førtidspension, og som efter ny lovgivning, er de eneste der må udfærdige de endelige lægeerklæringer.
Samtidig må ens egen læge oa heller ikke længere skrive det patienten IKKE kan, men må kun beskrive alt det, som patienten kan, da regeringen lægger vægt på, at INGEN skal fastholdes i sygdomsbilledet og at positive, støttende og vejledende lægeerklæringer, er vejen frem.

Resten kan man næsten selv tænke sig il....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat