Se enkelt indlæg
Gammel 30-08-2012, 11:34   #15
Somewhere
Systemlede
 
Tilmeldingsdato: 07-05 2012
Alder: 64
Indlæg: 18
Styrke: 13
Somewhere er ny på vejen
Hejsa til alle jer der har været så venlige at skrive på mit indlæg. Desværre troede jeg ikke at der var kommet flere indlæg, da jeg ikke modtager mail. Så jeg er ked af, at jeg ikke har fået svaret på de sidste indlæg.
Det ligger sådan, at jeg har benyttet Sandager advokater, men må erfarre, at jeg ofte står med en frustration over, enten ikke at få svar på samtlige spørgsmål jeg stiller og dertil må spørge igen, samt at jeg indtil nu har betalt a conto 16000 siden maj måned. Jeg har modtaget a conto 2 stk overførsler på hhv. 50000 og 32000 fra to forsikringer hvortil der bliver trukket advokat salær og dette har jeg så påtalt, idet det virker til at være urimelig stor betaling udfra min foreløbige a conto erstatning.

Jeg oplever endvidere mangelfuld opfølgning på nogle udtalelser og har bemærket dette overfor ham. Både økonomi, og min bekymring over behandlinsgangen, hvortil jeg fik nogle beløb jeg kunne se frem til at skulle betale, såfrem dit og dat. Endvidere føler jeg ikke at han hører min bekymring, men blot går i selvforsvar. Hvor er det alså bare træls. SKAL JEG VIRKELIGT FINDE EN NY ADVOKAT ELLER MÅSKE KØRE SAGEN SELV?

Nu har jeg jo gennem det første år selv skaffet mig alle de oplysninge til brug for min sag, og da jeg fik advokat, havde jeg selv kæmpet... og jeg siger "kæmpet" med GJ forsikring, for overhovedet at kunne anmelde skaden, da de ikke kunne oprette mv. jeg har selv skaffet mig erstatning for min smadrede bil samt via oplysninger på nettet... svie og smerte, tabt arbejds fortjeneste, feriepenge/pension til pensam mv. Og alt dette har jo ført til at jeg ved hvad det er der skal til og hvilke oplysninger jeg mener er nyttige for at komme videre i sagen. Nu føler jeg at hvis jeg ikke selv er på stikkerne, får ask ikke de korrekte oplysninger og ej heller tilstrækkelige. Det er jeg skide øv over... hvor er jeg ærgelig.
Endvidere er der sket en udbetalings fejl (forsikring glemt at modregne sygedagpenge) på for stort beløb, som jeg ikke selv har været herre over, idet post og mail nu går via adokat. Herfor skulle jeg tilbage betale til forsikringen naturligvis, men burde advokaten ikke have set det regnskab igennem og gjort opmærksom på dette? Det er rigtig svært for mig at følge helt med, når al post går via min advokat, hvortil jeg tidligere fik posten direkte til mig.

Ved godt at det er et rimeligt langt indlæg, men jeg er bare så frustreret.

Kram herfra
Somewhere er ikke logget ind   Besvar med citat