Se enkelt indlæg
Gammel 22-08-2012, 12:21   #7
Solen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solens avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: Jylland
Alder: 54
Indlæg: 164
Styrke: 15
Solen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FedUp Se meddelelser
Hvor vil man kunne finde det famøse stykke papir? For det er ikke landet i hverken min e-boks eller postkasse - jeg får ikke engang "lønsedler" fra kommunen. Det eneste bevis på at jeg er på FTP er mit brev da jeg blev bevilget og så de penge der hver måned går ind på kontoen. O_o
Jeg blev tilkendt førtidspension sidste sommer, og dengang fik jeg heller ikke det famøse stykke papir - hvilket jo så gav mig lidt udfordringer med en DSB ansat.
Jeg fik først brevet efter årsskiftet i E-boks, så det første halve år havde jeg ikke det famøse brev. Måske sender de dem kun ud først på året, så man må vente det år, hvor man får tilkendt pension. Jeg ved det ikke.
Under alle omstændigheder, så sagde den venlige DSB ansatte, at jeg ikke havde fået det korrekte brev endnu, fordi det ikke var så lang tid siden, at jeg var tilkendt førtidspenion. Hun sagde, at der ikke var nogen grund til at jeg skulle til at kontakte kommunen, for at få brevet eftersom jeg havde medbragt andet passende bevismateriale for min status.

Mon ikke du kan få det hos kommunen, hvis du mangler det.
Solen er ikke logget ind   Besvar med citat