Se enkelt indlæg
Gammel 19-08-2012, 15:08   #27
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
hvem har rent faktisk været i gennem Term-modellen hvor det så senere har vist sig at være en fysisk lidelse. har ikke hørt om nogen
troede også alt mit var fysisk de første 8 år og senere har jeg fået nogle psykiske diagoser. samt været hos en "Term-læge" på bispebjerg liaison.
så jeg har alså erfaring med det og ikke bare rygter eller noget andet.
det kom der en 8 sider læge erklæring ud af som helt adskilte det fysiske og psykiske
alså mine fysiske ting blev 100 anderkendt af lægen.
herefter har kommunen ingen spørgsmål længere på noget af det
heller ikke lægekonsulenten som jeg ellers har kæmpet med.

jeg siger ikke, ingen kan få en psykisk lidelse, selvom det er fysisk
men som jeg lige kan se det, så er det nogen som har været uden arbejde eller aldrig har været det og været på kontanthjælp.
her vil kommunen nok kigge skævt til en, hvis man oven i ikke har andet end funktionelle lidelse. som er oversat til dansk en skraldespandsdiagnose for at sige det lige ud.
det vil jeg også selv og har også været lidt efter et par stykker her på k10
når man tydelig kan mærke ved at læse mellen linjerne sagen overhovedet ikke hænger sammen
hverken lægefagligt eller vurdeirng af arbejdsevne.

for ja der findes helt sikkert nogen "hypokondere", eller nogen som rent faktisk ikke gider og arbejde

sikkert ikke særligt populært, at skrive. men de findes også på k10. heldigvis menget sjældent
tror jeg har set to sager, siden jeg blev medlem. som kunne bringe mit p.. i kog

Sidst redigeret af MTVRV1; 19-08-2012 kl. 15:16.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat