Se enkelt indlæg
Gammel 10-08-2012, 17:59   #9
emks
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2009
Indlæg: 125
Styrke: 16
emks er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu har jeg haft en scheuermann i lænden hele livet...og det var blandt andet derfor jeg skrev...at folk oplever det så forskelligt da jeg ikke bare selv har den men kender flere der har den..

Hvorfor skriver jeg så at jeg kan forstille mig at det vil være svært at få en pension på en scheuermann...

Det gør jeg fordi jeg hele mit liv har fået at vide at det kan man ikke....mine venner har fået samme svar...dette både af læger og samtlige sagsbehandlere/lægekonsulenter jeg har mødt...som fortæller hver gang at det ikke er så slemt som at have en diskusprolabs...

Jow jeg har døjet med min hele livet....eller rettere fra lige efter jeg gik ud af skolen....blev også kasseret som soldat...og jeg har lige rundet de 50...

Igen....så oplever folk den forskelligt....jeg kender en der kører cykelløb/løber/svømmer (triatlon) på højt plan....hvilket jeg slet ikke ville kunne...

Det er jo nok også derfor at man bliver berettiget til en pension...ud fra ens arbejdsevne...

Dem jeg kender som "kun" har haft en scheuermann....altså som den eneste sygdom de har.....er kun blevet tilbudt en revalidering....så de kan bruge hovedet frem for kroppen...

Så kan man selvfølgelig have nogle følgesygdomme som gør at tingene er anderledes...

EDIT
Jeg bliver altså nødt til at høre hvorfor du synes det er øv når jeg skriver at jeg kunne forstille mig at det ville være svært at få en pension...

Når folk skriver herinde....det gælder også mig....så skriver vi ud fra hvad vi har oplevet eller hvordan vi tror tingene er.....medmindre det er lovstof hvor man kan henvise til tingene på skrift....

Så jeg forstår altså ikke det ØV der...
Nemlig, er også det jeg få kastet i hovedet tit, " Jamen ,det burde da ikke gøre så ondt" . Men jo, det er satme ikke til at holde de smerter ud, som sådan en ryglidelse kan give!. Har hellere ikke gjort det bedre, for mit vedkommende, at jeg tog en meget fysiks uddannelse, på det tidspunkt hvor min krop, var ved at udvikle sig helt Men, er som sagt blevet fleksvisiteret på "kun" denne lidelse, så kan altså lade sig gøre at "få" andet end revalidering pga af denne lidelse

Sidst redigeret af emks; 10-08-2012 kl. 18:03.
emks er ikke logget ind