Se enkelt indlæg
Gammel 08-08-2012, 20:04   #7
vivims
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2009
Lokation: odense
Indlæg: 31
Styrke: 15
vivims er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
For ikke at forvirre nye brugere...så hedder den ydelse du er kommet på for ledighedsydelse og ikke flexydelse...som kan sidestilles med efterløn for fleksere..

Som du skriver det...så ville jeg også mene at det er din læge som du skal have fat på...evt snak med lægen om at komme igang hurtigst muligt...

Det ser ud til at kommunen har sat det "på hold" pga lægens udtalelser..
sorry du har helt ret, det er da selvfølgelig ledighedydelse jeg mente, det var sent

det er lægepapirer fra sygehuset de har vurderet udfra, afd. r. og der står intet i dem der kan være "skyld" i at de mener jeg skal sygemeldes i yderligere 3 måneder.
de senfølger jeg oplever efter kræftbehandlingen er helt normale og oftest forsvinder de ikke men er nogen man må lære at leve med.
lægerne fra afd. r har raskmeldt mig og jeg føler mig da godt nok heller ikke specielt mere syg nu, end jeg gjorde før kræftbehandlingen.

i dag hvor klokken ikke er så mange kan jeg også godt gennemskue at det var fordi ved sidste møde med sagsbehandleren, lagde hun op til et hurtigt afklaringsforløb snarligst og jeg var lige så jublende glad for at nu vidste jeg måske endelig hvor jeg stod.

men jeg har fået skrevet til hende i dag, at jeg ikke helt forstår deres beslutning, og så må jeg jo se hvor det føre hen, jeg har bare så lidt lyst til at skulle ud og søge flexjob efter 1/1, for med den minimale arbejdsevne jeg har tilbage bliver det jo komplet umuligt at finde noget jeg vil kunne leve af, havde jo ellers lige glædet mig til at jeg endelig skulle til at have noget der bare mindede om en indkomst
vivims er ikke logget ind   Besvar med citat