Se enkelt indlæg
Gammel 23-07-2012, 22:26   #29
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Njaee... Nu går denne diskussion jo på værnepligtens afskaffelse , og ikke hele forsvaret som sådan.
Var det ikke for enhedslistens anfægtelser , var flertallet bag faktisk hjemme.
Jow-jow, men man skal ikke have fulgt meget med i medierne inden for den seneste uge for at få med, at også EL's holdning til nedlæggelse af politi og forsvar har været oppe at vende af tilfældige mikrofonholdere og "klummeskribenter" ...


Citat:
Ikke bare formodentlig , Det fremgår vist tindrende klart
Hvor der er et behov for at lade sig forføre af spind, der er der åbenbart også et marked for politiske "støvsugersælgere" ?


Citat:
Var det ikke en hvis Sass Larsen der igangsatte hele denne polemik , netop som S var historisk nede i samtlige målinger ?
Både S og SF får helt sikkert en ordentlig én på snotten, når der i 2013 skal være kommunalvalg - og man kan jo egentlig ikke sige, at de ikke selv har været ude om det ... ;-)


Citat:
Jeg må dertil sige , jeg ikke synes det skorter på velvillige manegeklovne i egne rækker , som lystigt spiller med på melodien. Her tænker jeg særligt på Per Clausen.
Jo men du ved ... der bliver sendt én eller anden mikrofonholder eller andet underligt ud i marken for at finde et villigt fjols, der vil lade sig misbruge i sagens tjeneste ... og der er jo altid en enkelt eller flere vildfarne finker, der ender med at flyve fra panden, når der kommer en mikrofon op i sylten ... og dem opformerer man så på i mediesuppen, indtil det hele går i selvsving og det ender med, at der ikke bliver plads til de mere vigtige diskussioner.

That's life ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat