Se enkelt indlæg
Gammel 10-07-2012, 07:18   #23
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Jeg må ærligt indrømme, at jeg er ovre det punkt, hvor jeg synes dansk politik var spændende eller underholdende... Nu bliver jeg bare fysisk dårlig af den

I ti år har vi skulle trækkes med en blå regering, der har strammet skruen overfor de syge og svage. Og vi har mange gange siddet herinde og bandet den regering langt væk. Nu får vi så - endeligt! - en rød regering, og tror, at NU kommer solidariteten, forståelsen og frem for alt menneskeligheden tilbage i systemet. Men nej, den nye, røde regering kører de syge og svage over og dét både forfra og bagfra! Og oveni forsvarer de det som god, rød politik...

Nu slås de så også som i en børnehave. Og spiller et rigtigt grimt, usympatisk magtspil. Og oppositionen godter sig! R-SF-S er blå som bare p****, og det eneste røde parti er efterhånden EL. Pt bliver EL kørt og - måske værst af alt - kører de sig selv totolt ud på et sidespor nu. Og ender dermed måske reelt uden for indflydelse. Dermed er vejen åben for endnu mere blå incitamentspolitik! Det er da lige til at blive fysisk dårlig af...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat