Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2012, 12:37   #330
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Heeeyyy Mand!!! kan du så komme tilbage ;D

Det var dig der startede den her tråd, og fik mig i gang som damper - jeg er dig evigt taknemmelig

Har liiiige bestilt nye "sager" i dag - weeee - både juice, nyt batteri, hænge om halsen ting! og et par af de uroriginale "toppe" til min e-cig. Drømmer om at have to - tre forskellige smage igang ad gangen, og det vil jo så nok lykkes nu

Kiggede også efter flade "mundstykker", men det er der vist ikke så meget salg i, men det er da heldigvis flade der er på de uoriginale.

Skrev så lige en besked til Marianne at jeg faktisk ikke fik et "etui" med sidst, men jeg har nu ikke savnet det sååå...
Og fik fluks en mail retur, at det var hun godt nok ked af, at hun havde glemt at eftersende, men det kommer så med i denne omgang!
Og så spurgte jeg efter nogle visitkort til omdeling, for folk spørger godt nok meget... men dem er hun lige løbet tør for, så det kommer senere...

Og altså nu er jeg jo ikke proff (og måske netop derfor), jeg elsker det firma/den side, for jeg kan finde ud af det - og behøver ikke at kunne huske en masse underlige ord for div dele. Kan bare gå ind og finde den dims jeg mangler (gode billeder) og bestille - og så er den på vej.

Og jeg bliver aldrig sådan en der blander og dimser og dutter osv. (giiider ikke tænke så meget det) , det skal bare virke og være enkelt og simpelt, så det her er bare perfekt

Det er liiige mig, at det netop er så simpelt - yes.

Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat