Se enkelt indlæg
Gammel 26-06-2012, 23:27   #5
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Culotten,

Forstår godt at du opretter endnu en tråd omkring dine evt. misforståelser med sb/kommunen, jeg var selv ud for noget lign. i 2007 da jeg røg ud af sdp.

Det er jo sådan at sygedagpenge er en relativ kortvarrig ydelse på ca. 52 uger, dog med forlængelsesmuligheder, som kræver afgrænsninger og forholdsmæssige regler.

Nu har du jo ikke klaget over sdp. stop, så spørgsmålet er hvor meget du kan gøre. Du kan vente til din sber kommer tilbage fra ferie og gå hende på klingen, men du kan nu eller efter flg. også følge din afklaring videre og finde ud af om du vitterligt skal på smerteklinik eller hvad du nu skal, for det ved man jo heller ikke vel??

Som jeg skrev i forbindelse med dit sdp. forløb, så ville jeg aldrig søge §17 ftp. under sdp. for hvis ikke man har en super sag bliver den omg. afvist.

Jeg ved ikke hvorfor sagsbehandlerne nævner det som en mulighed, måske deres måde at "hjælpe til" på.

Tro mig for 5 år siden var jeg ligeså uviden som du i dette system.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat