Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2008, 01:06   #14
søs
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2007
Indlæg: 40
Styrke: 17
søs er ny på vejen
Hej Hejdien,
tak fordi du tog dig tid til at fortælle din historie ....jeg kan se mig selv i en del ting du skriver.
Og nej jeg har ikke fået noget hjælp men har til gengæld heller ikke bedt om det.Men der er også flere ting der spiller ind hos mig...
Tarmsygdom som har ført til stomi....er nervøs for en del madvarer....ingen galdeblære/samt stomi gør jeg ikke ka ta på......prøver ihærdigt...bliver stresset af de vil ha mig på fuld tid...har oprindelig deltidsjob...har haft det de sidste 10 år.....det stresser mig endnu mere...da jeg har en del muskel/ledsmerter....en sidegevinst til min sygdom......taber mig så mere når de stresser mig.....en ond cirkel.

Jeg har det svært hvis ting ikke fungerer hjemme som dig......går med livrem og seler over alt.....har sværrere og sværrere ved forandringer.Vil helst være på forkant,så takles ting bedre.
Har det "enormt" svært med at andre skal ind i mit liv og bestemme hvad der skal bli af mig....og klæde mig af til skindet.Det har jeg bare ikke lyst til,det er enormt grænseoverskridende.

Så hader min situation.

Min læge har skrevet til kommunen,at hvis der skal tages hensyn til min overlevelse(da jeg taber mig,og ikke ka ta på),anbefales et lille antal timer i arbejde eller pension.

Men jeg ved ikke lige hvor meget de lytter til det.Har ikke lyst til at blive fyldt med gigtmedicin,for derefter at få mavesår af det l...,vil ej heller ha lykkepiller,som man bare får stukket ud som slik.
Suk..nu må jeg se hvad der sker.

Jeg takker også for dine gode råd med bisidder og optager...det må jeg lige finde ud af.

Held og lykke også til dig!

Søs

Sidst redigeret af søs; 01-03-2008 kl. 01:08.
søs er ikke logget ind   Besvar med citat