Se enkelt indlæg
Gammel 09-06-2012, 23:22   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af søsser98 Se meddelelser
i forbindelse med tilskud /betaling af kommunen for Tandlæge regning

jeg har selv været så uheldig at falde ned af min trappe hvor jeg bla knuste en af de øverste hjørnetand hvorefter jeg strak kontaktede tandlæge hvor svaret var at tanden var knust og jeg ville være nød til at få den rodbehandlet her og nu for at bevare det sidste lille stykke af tanden og så bygge en ny tand op pris 5000 kr inden jeg fik gjort noget ringede jeg så til kommunen og forklarede dem problemmet. De afviste sagen fuldstændig og ville ikke betale for dette men jeg kunne få det rykket ud dette ville de betale men man kan jo ikke gå med en manglende tand i overmunden der er synlig hver gang men skal smile eller tale . det er fuldstændig urimeligt hvordan man bliver behandlet.

Proceduren er, at man skal bede om et skema, ofte kan det printes ud fra kommunens hjemmeside, som man så udfylder, og på den måde søger om "hjælp til enkeltydelse".
Man skal altid forlange at få et afslag på skrift, så det kan ankes.

Men mange kommuner drives efter "går den så går den"-metoden.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat