Se enkelt indlæg
Gammel 07-06-2012, 17:32   #1
tullepigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2012
Lokation: Århus
Indlæg: 34
Styrke: 13
tullepigen er ny på vejen
Kan det virkelig være rigtigt??

Jeg blev i dec 11 stillet diagnoserne add,personlighedsforstyrrelse med ængstelige og dependente træk, og blandet angst.. Jeg skulle da starte op i noget medicinsk behandling osv.
Eftersom der er enooorm lang ventetid hos en psykiater her i århus blev jeg henvist til ambulatorium for rusmiddel og adhd med henblik på noget medicin opstart.
Jeg var så til min første samtale derude igår og Gud hjælpe mig om de ikke vil til og udrede mig på ny!!! Skal hele møllen igennem igen men hvorfor dog!?!?!
Jeg spørger indtil hvorfor og om de ikke har læst min journal og nej de havde intet på mig...! Men stadigvæk skal de udrede mig på ny for og udelukke alt andet.. Jamen for pokker det er kun 6 mdr siden jeg var det hele igennem i form af utallige psykolog samtaler og flere timers samtale hos psykiater,familie og venner der har været indblandet og sidst den halve million spørgeskemaer der er blevet stillet.. Det var virkelig en hård periode og skulle igennem og det orker jeg bare ikke igen.. Jeg er nu ikke i tvivl om resultatet af en ny udredning, men orker det bare ikke igen og så vil jeg rigtig gerne videre i systemet snart..
Ved ikke lige hvad jeg vil med dette indlæg men er bare så frustreret over det og havde lige behov for og komme af med det..
tullepigen er ikke logget ind   Besvar med citat