Se enkelt indlæg
Gammel 07-06-2012, 13:11   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Man kan da ikke handle i god tro, når man ikke selv aner om man har fået en fuld bevilling eller en delvis bevilling - om man intet skal betale, eller om man har en egenbetaling??

Hun må jo have bevillingen med den kvarte tandprotese, hvor de skriver at de kun vil bevilge en kvart tandprotese??
Har hun den bevilling, så er det da lidt svært at være i god tro, også få lavet fx en FULD tandprotese, og så efterfølgende tro, at den var med i bevillingen?!

I min sag - for at fortælle hvordan det foregik - så fik jeg først mundtligt prisoverslag fra tandlægen. Derefter fik jeg prisoverslaget skriftligt - det samme brev som tandlægen sendte til kommunen, hvor tandlægen meget udførligt beskrev tandbehandlingens art, samt pris, og dokumenterede fagligt, hvorfor tandbehandlingen var nødvendig.

Efter et par uger, modtog jeg bevillingen fra kommunen, hvor de skrev helt nøjagtigt hvad de bevilgede.
Dette brev skulle jeg give til tandlægen, og sammen underskrev vi bevillingen, og tandbehandlingen gik i gang.

Desværre kunne jeg så ikke få den immidiat protese vi først havde talt om, da min tand stod af, og tandlægen vurderede at en Unitor protese ville være det bedste. Så søgte vi om en ny bevilling til min Unitor protese, som gik i gennem 14 dage efter.
Så fik jeg en ny bevilling med den nye protese, som min tandlæge skulle have - og igen underskrev vi begge bevillingen.

- jeg skriver bare lige mit sagsforløb, så i måske selv kan finde fejlen.

Min tandlæge har ikke på nogen måder kunne køre ''solo'' for hun var jo bundet af bevillingen. Jeg kunne omvendt heller ikke ''bare'' få ordnet nogle andre ting som ikke var bevilget, for jeg kendte jo prisen og arbejdet......

På min bevilling stod der også, at alt udover bevillingen, var på egen regning. Hvilket jo var fair nok.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat