Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2012, 18:28   #7
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 14
pige29 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls;226904


[COLOR="Red"
Hvis du fortsat er i job, kunne du måske tage en snak med din arbejdsgiver at tage fri et par timer før de dage, du skal til behandling og eller køre til varmtvandsbassin. Jeg mener nemlig selv, at det kan betragtes som "planlagt sygemelding", hvis det er en henvisning som handler om videre behandling/offentlig behandling. Arbejdsgiver kunne måske få refusion for de timer som sygetimer (det kunne han/hun tale med jobcentret om).[/COLOR]

Carmen har nævnt vederlags fysioterapi. Her er tale om ofte bestemte kroniske lidelser for at få det. Men det kan du jo tjekke op på, nu hvor vi her i tråden ikke ved, hvilke svær lidelse, du har.

Der findes også dansk sygesikring, og du er medlem af den, findes disse tilskud til f.eks. fysioterapi:
http://www.sygeforsikring.dk/Default.aspx?ID=10 (afhængig hvilken gruppe, man er i)
Jeg må ikke få fri eller tidligere fri fra noget. Jeg skal takle det hele. Og hvis jeg kunne det, så ville jeg jo stadig kunne arbejde fleks (søger pension)...

Jeg er ikke med i danmark, det er jeg for syg til, så de vil ikke røre mig med en ildtang...
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat