Emner: Opfølgning
Se enkelt indlæg
Gammel 26-02-2008, 17:52   #21
Skovgård
Elsker at være her på K10
 
Skovgårds avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Fyn
Indlæg: 72
Styrke: 17
Skovgård er ny på vejen
Hey alle.

Ja man skal passe på alt det lusk i krogene.

Jeg var også til samtale idag med min socialrådgiver og fagforeningsmand. det kom der ikke noget ud af, efter min mening....

Det hun kunne tilbyde mig var en arbejdsprøvning for at se om min arbejdsevne kunne bruges i et ikke hårdt fysisk arbejde.. dvs kontor administrativt arbejde... det er så ikke lige mig. det var jo ikke derfor jeg tog en udd. som mekaniker...eller for bondemand for den sags skyld

Jeg er sku lidt på herrens mark, ja eller kommunens.. ha ha ha.

Er der nogen der har nogle gode forslag til, hvad jeg kunne komme i arbejdsprøvning som.

For jeg er umiddlebart blank. alle forslag modtages og overvejes.
Det er jo altid godt selv og have nogle forslag med på REVA, så man ikke bare bliver sendt ud i et eller andet ligegyldigt arbejde, det må meget gerne være relateret til min udd. som automekker.

Min kære sagsbehandler sagde også at det var den eneste måde de kunne finde ud af hvor mange timer jeg kunne arbejde, det er selvfølgelig rigtigt, meeennn.

Det virker ikke som om kommunen er til for en, de tænker i hvertfald ikke på borgernes erhvervsinteresser , nærmere det at man kan arbejde 37 timer så er det fint for dem. fordi så koster man ikke noget, tværtimod. LORT....


på forhånd tak.

Skovgård
Skovgård er ikke logget ind   Besvar med citat