Emner: §41
Se enkelt indlæg
Gammel 23-05-2012, 21:54   #8
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Christina♥ Se meddelelser
vores søn har knækket sin vækstkurve og derfor har vores læge ordineret proteindrik ..

han har besvaret et spørgsmål fra kommunen hvor de spørger om der er funktionionsnedsættelse med "nej, men det kommer" (hvis ikke han får protein nu)

kommunen skriver i brevet "at da der ikke er væsentlig funktionsnedsættelse, vurderes han ikke at være omfattet af målgruppen, en riciko for at han i fremtiden kan blvie ramt af funktionsnedsættels, er ikke tilstrækkeligt til at få støtte efter denne bestemmelsen" -slut...


er der et bedre sted en på denne "alt det andet" denne tråd bør være??
en der kan flytte den for mig ??

Tror emnet ligger et fint sted. - ellers flytter webmaster den..

Det du skriver ovenstående kan vist tyde på det.... Så er der ikke tale om en svær og varig funktionsnedsættelse (den SKAL være til stede)...

Jeg tænker lige nu, at muligheden er, at der søges som enkeltydelse.. At søge enkeltydelse er en af de sidste "udvej", man kan søge økonomisk støtte til. Her er det så familiens økonomi, de ser på. Er økonomien vanskelig, er muligheden måske her..... Det er også i socialforvaltningen, man kan søge det.... Blanket her:
http://www.klxml.dk/KLB/Blanket/Gaelder/ko536.pdf
curls er ikke logget ind   Besvar med citat