Se enkelt indlæg
Gammel 03-05-2012, 21:49   #10
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Update...

Har været til møde i sidste uge med SB og jobkons - på jobkons opfordring. Der er ikke meget fremgang i min praktik . Er steget fra 9 til 12 timer, men jeg når ikke mere. Arbejder stadig meget langsomt ( ca 50%) og den sidste time til halvanden er mit hovede så fyldt at jeg kan sidde og glo på en opgave og slet ikke kunne noget...

Jobkons mener ikke der er grundlag for at afprøve mig yderligere ( har været hos "anden aktør" siden oktber 2011) Nu skal jeg have lavet en ny statusattest hos psyk på mandag. Ved ikke hvad der kommer til at stå - jeg har jo selv rimelig stor indflydelse på det. Min "tilstand" svinger utrolig meget for tiden og jeg ved godt det er praktikken, der påvirker. Men har jeg en god dag kører tingene jo bare - og jeg "glemmer" at der faktisk er flere dårlige dage end gode..

En ting jeg kom til at tænke på..Der er intet sted i mine papirer beskrevet skånebehov? Burde der ikke have været det før praktik?

Overvejer at få en privat sagsbehandler til at indhente mine papirer fra kommunen og se dem igennem for at jeg kan få en "status" om hvor jeg er i forløbet og hvor det peger henad. Kan slet ikke selv holde styr på det længere, selvom jeg har alle papirer...Nogen der har erfaringer hermed?
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat