Se enkelt indlæg
Gammel 27-04-2012, 07:51   #8
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Selv syntes jeg det ville være rimeligt at anvende tvang/at tage alle de gamle sager op hvis man skal kikke på nogle ,da jeg vil mene at i et retfærtigt samfund så bør sociale ydelser/overførelser være ens for folk,og ikke tilfældigt efter hvornår men har fået den tildelt.

Alle bistandsklienter,høre under samme regler hvorfor så ikke også før tids pensionsnister ?

Det ville uden trivl betyde mega travlhed,med sagsbehandling og arbejdsprøvninger,så kunne man jo i samme hug revudrer,værdien af at arbejdsprøve folk hver år,når de alligevel ikke har en arbejdsevne der kan bruges på arbejdsmarket .

Med andre ord brug dog krudet på dem der kan arbejde.
Og det mener jeg ud fra at jeg kender flere på før tids pension som jeg ikke kan følge med mere,hverken fysisk eller psykisk .

Jeg tror mange der fik pension for ti-tyve år siden, at nogle af dem fik den måske fordi de den gang ikke kunne følge med i fribrikshallerne,men der er jo mange andre slags job i dag.

Man kunne jo starte med dem der har nogle timers arbejde ved siden af pensionen,de har jo en arbejdsevne der kan bruges,bare for at starte et sted.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat