Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2012, 02:19   #1
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 15
kandelsdorff er ny på vejen
Exclamation hvem tilhører TERM?

altså af psykologer, psykiatere og psykotearpeuter??

ja jegtænker bare, jeg må gareder mig på alle tænkelige måder da min kommunes næste skridt er mental smertebehandling, trods at jeg står med en rappotr der tydeligt siger at jeg ikke fejler andet end ptsd i det regi. ( som de iøvrigt ikke vil vedkende fordi jeg ikke er i behandling for det???) og vil de ikke vedkende det- ja så fejlerman jo ikke noget?? forvirret?? jeg er!

så jeg sider her og googler på livet løst- hvad fanden er mental smertebehandling??? er det mindfullness?? eller er det et pænere ord for de vil herpe mig til en termlæge der kan fortælle mig dte hele er i mit hoved??? og stoppe mig fuld af psykofarmaka???

( ja jeg er pt fuldstændig ude af den- for jeg vil ikke tillægges noget jeg ikke har... og psykofarmika- nej tak du- jeg skal have ro og lov til at lytte til de signaler om overbelastning min krop sender- de 2 i kombination er ganske fint- sammen med min morfin. end of story.)

jeg tænker bare når der er lavet en rigtig god og uddybende rapport på mig, hos en af kommunen valgt neuropsykolog- hvorfor så fortsætte med at vile forsøge at lede det over på noget mentalt? ( jeg tænker lidt at min kommune ikke vil bruge den fordi den er til min fordel og så godt beskrevet som den er...)

nogle der kan anbefale en god psykolog eller psykiater?? eller sidstnævnte??


og er de rnogen der kan finde ud af om finn chemnitz og jette togsverd enemark overhovedet har uddannelse til at kunne vurdere om man fejler noget psykisk???( da jeg spurte hvad de havde af uddannelser til at understøtte deres kompetancer , sagde hun at der hvertfald var en fysiotearpeut til stede- det andet troede hun ikke de var uddannet til- men det betød jo ikke at de ikke kunne vurdere mig...)(( sweet baby jesus!))

( det er bla disse 2 jeg skal igennem et 8 uger langt forløb hos- og jeg fik at vide hvis jeg ikke deltog alle 6 timer om ugen- ( også selvom at jeg ikke enagng kunne komme op af sengen ved egen hjælp en dag og skal have hjælp til at tage tøj på!) så var jeg pludseligt usamarbejdsvillig og de ville tage min ydelse. totalt kold sad min gamle og min nye sagsbehandler foran mig og sagde at før de kunne søge min pension igen- så ville det mindst tage et år mere! udredninger forfra- intet vi havde kunne bruges. og de ville ikke ud med hvad planen for fremtiden så skulle være.

dog blev jeg ved at spørge- hvad mangler der for at vi kan søge pension?( det er kommunen der har lagt den ind til pension søgning)

de ville ikke ud med hvad der konkret manglede- så det var sådan lidt lusken om den varme grød- jeg spurte direkte ind til det og fik kun hnnm og okay som svar.

min "nye" sagsbehandler fnøs enda af mig da jeg sagde jeg var nød til at skrive alt ned ellers kunne jeg ikke huske det. i øvrigt sagde hun da jeg havde skrevet 1 linie- at hun jo kunne se at jeg var temlig god til at både skrive og tale---- ja flot- men det ændrer jo ikke på hvad mængde energi det kræver af mig bagefter???? ( jeg har talt stavefejl sammen bagefter jeg renskrev mine notater- 40 fejl i ca 17 linier- ja god min bare) og herinde er det jo nemt- her bruger jeg jo stavekontrollen.( så hvis du sider derude og er med på en kigger - så klap lige hensten inden du strør om dig med eksamens diplomer)

aldrig har jeg følt mig så ydmyget, mistænkeliggjort og degraderet som menneske før!

jeg aner ikke hvad jeg kan gøre i min situation.

deres plan er 8 uger på motionsprojekt hvor vi skal evalueres om vores hoveder fejler noget- mental smertebehandling- og dernæst en 6-8 måneder i erhvervspraktik- WHAT?? jeg kan ike engang selv få tøj på om morgenen eller sætte håret- hvordan tror de det kommer til at gå?? når jeg ikke kan mere, så er det bare ærgeligt for så er jeg usamarbejdsvillig?? og så står jeg pludseligt helt uden indtægt?? må de godt det?????

så jeg har grundigt overvejet om jeg har kræfter til at tage denne kamp op- det kommer til at koste mig alt. men jeg har intet andet valg.

så jeg håber der sidde rnoglen derude der kan anbefale noget i psyk regi, der kunne være til min fordel...

iøvrigt så havde kommunen indviteret min læge til mødet i fredags- uden at spørge mig- er det lovligt???? de sagde at havde han sagt ja havde de informeret mig BAGEFTER?!

min læge sagde nej, og jeg er ret sikker på at han gerne ville have spurt mig først. men det finde rjeg ud af på tirsdag- der har jeg en læge tid hos ham- og så må jeg spørge ham hvad jeg skal gøre ved kommunen og om der er noget han kan gøre.


heldigt for mig fik min mor mig til at bede om betænkningstid til engeng i næste uge- selvom de pressede gruligt på for at opstarte alle 3 ting på een gang! jeg har sku kun 5 dage i min uge du- og de 3 af dem bruger jeg på hvile- mandag og torsdag bruger jeg på genoptræning ( ja det vidste de heller ikke selvom jeg er visiteret til det!!!!!) men det syntes de da jeg skulle stoppe med og begynde på deres motionsprojekt hvor jeg skulle psyk. evalueres af en fysiotearpeut?!!!- pt er jeg afsted 2xmax 40 min- og de vil kaste mig ud i 6 timer om ugen- hvad tænker de dog på???? der er ikke noget jeg hellere ville end kune træne min ryg i 6 timer om ugen. men da jeg havde det bedst, og kunne træne næsten normalt og ikke fik andet end panodil for smerterne og ipren- ja da var mit aller højeste 10 timer om ugen- det var før jeg var ude i en arbejdsprøvning der gjorde at der sev væske fra mine diskusprolapser og gav tryk på nervebaner og rygmarv!

jeg tror jeg skal have flere fagpersoner på banen, smertekliniken, evt en psykolog - evt egen læge- og muligvis få lavet en speciallægeerklæring for egen regning, for at bevise at det altså ikke er i mit hoved min brækkede ryg befinder sig- for *******- det kan jo ses på rønten folkens?? hvorfor ikke bare erkende at sådan er det bare?? det er mange år siden jeg lærte at leve med det- hvorfor skal kommunen bruge 13 måske flere år på at erkende de faktiske skader jeg har været udsat for???

de vil drive mig ud over kanten- dete r jeg ganske klar over- men den sejr får de sku ikke- for nu har frk. her fået nok- nu væbner jeg mig til tænderne og går i krig! og de skal få så hatten passer! og så hårdt et spark at de ryger direkte ud baglæns igennem det danske folkeregister!

men det kommer til at koste blod sved g energi, samt en masse liggen i sengen- så jeg håber at jeg må læse af herinde indimellem....


undskyld den lange smørre- den ha rværet 2 dage undervejs- håber ikke dene r for lang og kringlet til det gode folk på k10
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat