Se enkelt indlæg
Gammel 31-03-2012, 23:33   #11
cykelmyggen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2012
Lokation: lyngby
Alder: 55
Indlæg: 4
Styrke: 0
cykelmyggen er ny på vejen
Tusind tak for alle svarene Det er virkelig dejligt at blive hørt og forstået for en gang skyld...

jeg er 43, bor sammen med min kæreste gennem 10 år, som desværre lige har fået konstateret svær slidgigt og 2 prolapser i nakken... Så vi er ret hårdt ramt;(
Jeg har kørekort, men ingen bil, da vi har valgt at undvære ( har ikke råd )
Jeg har tidligere kørt som handicap chauffør ( sygetransport ), men blev fyret pga sygdom.. min forlængelse på sdp stopper d.30/5, og så vil kommunen finde ud af om der er grundlæg for at forlænge den igen, ellers blir det kontanthjælp..

Jeg havde planer om at prøve at søge ftp selv, da min sagsbehandler åbenbart ikke virker specielt opsat på at få mig afklaret, da hun ikke mener at min tilstand er stationær??? jeg har forsøgt at få hende til at forklare mig hvilke muligheder hun mener jeg har for yderligere behandling, som kunne gøre mig istand til at forsørge mig selv, men det kan hun ikke svare på...

I forhold til om jeg skal tage imod tilbuddet om at få fjernet skruerne i min ryg, ser jeg ikke selv som en " mirakelkur", som gør at jeg kan vende tilbage til arbejsmarkedet, men som et tiltag, der måske kan give mig lidt færre smerter, og dermed en bedre livskvalitet..
Problemet er jo så " bare" at jeg så ikke har en chance for at søge ftp, hvis jeg lader mig operere igen... øv øv øv er i vildrede...

Sorry, det blev lidt langt...
cykelmyggen er ikke logget ind   Besvar med citat