Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2012, 09:13   #34
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Ja, jeg føler med dig Tutteren og netop der for tager jeg heller til træning for ikke at tage på psyk. skade stue, for det er hårdt at komme hjem derfra.

Sidste gang jeg var der tog jeg direkte ind til min psykolog for at få bearbejdet den fase jeg var i. Efter flg. lå jeg flere dage på sofaen og fra bad mig al besøg incl. mine børn, der heldigvis var ved deres far.

Men sikke en position vi har, os psykisk syge.

Psykiateren på pskyk skadestue kunne ikke forstå hvad jeg som 40 årig (dengang for 3 år siden) lavede derinde, jeg skulle da bare ud at arbejde. Det har jeg så hørt en del gange senest fra BAN, men psykiatrien i Danmark, den er sgu til at lukke op og sk... i.
Suk!!! Hvor skal man høre meget før ørene falder af.

Ved min første indlæggelse, mente overlægen at jeg var gået i en vegetativ tilstand og i øvrigt var blevet selvfed og gået i barndommen, af at have gået hjemme så lang tid.

Han mente dog at jeg skulle have en førtidspension og kommunen skulle bare ringe til til ham så var det ordnet på "no time".

Anden gang kom jeg heldigvis på en anden afdeling og her blev jeg behandlet som et menneske og endelig fik noget hjælp som rent faktisk hjalp.
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat