Se enkelt indlæg
Gammel 20-03-2012, 11:30   #16
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Post SSRI eller placebo

Det er muligt, jeg er frygtelig uvidende og naiv, men hvornår ved man egentlig, hvornår man har indtaget "hvad"!
Hér, mener jeg selvfølgelig kalktabletter eller placebo!

Nu har jeg taget diverce SSRI præparater on and off, siden marts 1998.
Nu er jeg igen, igen nået til, at jeg vil af med ****et.

Jeg bliver agressiv, træt, lever i osteklokken, og får allergisk udslet på maveskindet.
Jeg tror nærmest alle mennesker vil mig ondt, så nu er det nu, og jeg tager sgu en kold tyrker.

Når, jeg tænker tilbage på marts 1998, så fik jeg de piller for kroniske smerter i skinnebenene, pga et hårdt rengøringsjob. Åh ha´var man dog aldrig hoppet på den limpind.

Men de hjalp sgu! Var nærmest euforisk af ****et, ialtfald de første tre mdr. Men så skulle man jo nok ha været stoppet "for good" derefter.

Tilbage i maj 2011, forsøgte jeg selvmord efter et skænderi med min søn. Det var en affekt handling! Dog havde jeg tænkt på, at gøre en ende på de psykiske smerter, i årevis.
Samtidig havde jeg et fleksjob og en sagsbehandler, som gjorde livet meget surt for mig, så det var nok en cocktail af det hele, der gjorde udslaget...........

Men nu er jeg ftpér, og har det godt bortset fra en kommende tandregning på 60000, som kommunen ikke vil hjælpe med.
Rig bliver jeg aldrig, men det er sgu osse lige meget.............

Sidst redigeret af Pedro; 20-03-2012 kl. 11:35.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat