Se enkelt indlæg
Gammel 10-03-2012, 19:32   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hej anahata...

Normalt er det ikke "pænt" at bruge andres tråde til at spørge om ting...det er meget bedre hvis du selv oprette en tråd og spørge om det du vil have svar på...

Skal du stille spørgsmål om førtidspension kan du bruge dette link http://www.k10.dk/newthread.php?do=newthread&f=28

Til dit spørgsmål...og jeg undskylder lige på forhånd MortenBE...

Du skriver på et stykke papir..

Jeg vil gerne søge en førtidspension §17 på det foreliggende grund..

Du skriver dato, dit cpr nr, dit navn på papiret...

Dette papir går du op med på kommunen og aflevere det i borgerservice eller skranken og beder om at få en kvittering med underskrift og dato på...

Det var det...

@MortenBE

Det er en rigtig god ide at få hende med ind over...jeg er sikker på at kommunen bliver mere villige til at lytte til din sag når der er en anden socialrådgiver med ind over...

Specielt hvis hun i forvejen kender til dig og din sag..

Så god ide....

@Vovse...

ha ha sådan har jeg det også engang imellem...at man lige støder på andre som kan skrive det man selv mener...

Jow der vil sagtens kunne være ting i en afgørelse som kan bruges i det videre forløb...

Feks hvis de skriver at der mangler det og det...for så ved h´man hvad man kan gå i gang med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat