Se enkelt indlæg
Gammel 26-02-2012, 11:38   #49
lillepot
Føler sig hjemme på K10
 
lillepots avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
lillepot er ny på vejen
neeeeej

Grunden til, at jeg skrev at også fysisk syge måske kunne helbredes hen ad vejen skyldes, at ret mange herinde har haft holdninger til de unge psysisk syges forhold nu og fremover efter en ny reform.

Jeg prøvede bare at vende bøtten, så dem der sidder og føler sig sikre her i debatten med fysisk sygdom som pensionsårsag måske også rammes en dag. Og så kan det jo være, at man ikke længere har så gode ideer til, hvad der er godt for andre.

Måske skulle man ligestille fysisk og psykisk sygdom eller også skulle man helt holde fingrene væk! Hvad man bruger pengene til er altid en prioritering. Det er en endeløs diskussion.

Her til formiddag er jeg mere skrækslagen end i går, fordi jeg har læst at Trøjborg kommer med følgende forslag: "Ifølge KL bør politikerne overveje følgende: Nedskæring af fleksjob-ordningen, SU-lån i stedet for SU-støtte på kandidatuddannelsen, afskaffe permanent førtidspension til unge og lavere satsregulering til pensionister og kontanthjælpsmodtagere".

Jeg har været på kontanthjælp i så mange år, før jeg kom på pension og er først ved at få bare lidt orden på gæld og økonomi nu. Så tanken om at skære i regulering af pensionen eller whatewer - jeg MAAAGTER det ikke.....
lillepot er ikke logget ind   Besvar med citat