Se enkelt indlæg
Gammel 10-02-2012, 10:34   #3
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Kan godt være at jeg bare har været heldig, men jeg har gennem mit forløb haft 3 jobkonsulenter og har intet dårligt at sige om disse.

Ham jeg har pt. er nok den bedste støtte jeg kan ønske mig, udover min konsulent fra fagforeningen.

Jeg ved at der også indenfor jobcentrene har været store problemer med arbejdsmiljøet, fordi arbejdsopgaverne hele tiden ændrer sig. Det er ikke noget jeg ved fra min jobkonsulent, men fra medierne.

Jeg tror egentligt at jobkonsulenter, sagsbehandlere og lignende tager jobbet, fordi de har en vision om at hjælpe og støtte mennesker med problemer. De bliver så bare hurtigt bundet på hænder og fødder ift. muligheder, da de arbejder indenfor et felt med urimeligt mange regler, der hele tiden kan blive ændret...

Og det ser jo desværre ikke ud til, at det bliver så meget bedre med den nye regering

Men vi hører da nogle historier om mennesker, der kommer i klemme, og som ikke føler de får den nødvendige hjælp og støtte..det er selvfølgelig et problem, hvis det skyldes inkompetente jobkonsulenter..

Men jeg er ihvertfald glad for at det ikke er MIG, der er jobkonsulent
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat