Se enkelt indlæg
Gammel 08-02-2012, 17:25   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Reelt set forhindre det dig jo ikke i at møde op til en samtale, jeg kan umiddelbart kun se at det ville være lovligt med udeblivelse såfremt du ikke vil kunne tage offentlig transport, fordi den mulighed bare ikke er hvor du bor, og du ikke kan køre bil pga hånden.

At det gør hammer nas jamen for søren det er jo derfor man har opfundet smertelindrende medicin, er du ikke dækket ordentligt ind må du snakke med din læge om det, det er reelt set ikke kommunens problem.

Siger din læge at du ikke må/kan deltage i fx et møde dvs at du er beordret sengeliggende eller 100% ro i hånden (men så tager man heller ikke ud og handler henter børn osv osv) så har du en lovlig grund til at udeblive, men reelt set ikke før da.

Du må ikke glemme at i det system her, at du siger tæller ikke, der skal beviser til fra en fag udd´et person (i det her tilfælde en læge)

Jeg har selv en lignede i min sag ifb en kraftig influenza (det er dog ved at være mange år siden før jeg lærte at i systemet har man ingen rettigheder og må ikke eje selvstændig hjernevirksomhed) det er altså ikke noget jeg går til læge med, jeg begraver mig i stedet under dynen og venter pænt på at det går over (og forlanger at manden sørger ungerne) men næ næ også der skal man bevæge sig til lægen og lade denne sige at man skal blive hjemme i sin seng uanset hvor meget spild af tid ressourcer det er og uanset at det kan forlænge antallet af sygedage, sådan er det! at jeg siger jeg er møg syg og bør blive i sengen, tæller ikke, der skal en læge til.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat