Se enkelt indlæg
Gammel 08-02-2012, 14:10   #2
mortil3
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2011
Lokation: Holstebro
Indlæg: 14
Styrke: 13
mortil3 er ny på vejen
uha !!

Citat:
Oprindeligt indsendt af Gerbilwoman Se meddelelser
Det er fandeme som at kommunikere med en dør

Kommunen modarbejder en konstant, trækker penge som de lyster på trods af at man har dokumentation for det psykiske sygdom og sender en ud i forløb som man ikke magter sålænge man ikke er startet op på medicin og terapi

Lægen holder én hen i over 10 år (jeg har kroniske smerter i led og muskler i hele kroppen, kronisk træt, svimmel, forvirret oma.) Tørrer symptomer af på min vægt til trods for at jeg havde det på præcis samme måde for 50 kg siden. Kom endelig ind til en læge som lige vil tage de samme blodprøver igen-igen-igen, som alle de andre læger har taget, han forventer ikk at de viser noget, hvilket de så heller ikke gør og SÅ vil han henvise til reumatolog - men neeeeej nu foreslår han pludselig fysioterapi istedet

FOR FANDEN DA;det er sgu snart nemmere at hoppe i havnen! Og gør jeg det nu i den kulde, er det i det mindste slut hurtigt

Ja, jeg trænger bare lige til at "lufte lidt ud" inden jeg eksplodere over de fjolser i den her kommune, sagsmishandlere såvel som læger
Uha hvor jeg ved hvad du snakker om !
Er det muligt at du kan banke i bordet over for lægen og sige at du VIL henvises til en reumatolog ? (bare for at udelukke, kan du da sige)

Hold ud søde ! Det er en sej kamp !

Varme tanker fra mortil3
mortil3 er ikke logget ind   Besvar med citat