Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2012, 15:24   #16
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Og Rita er altså DYR! i drift selv om at man har fået engangstilskud (dvs så der er alm tilskud som på de fleste andre receptpligtige mediciner) kan jeg personligt oplyse om, selv i forholds vis små mængder er det hamrende dyrt.
Det skal måske med at jeg ikke har medicinudgifter nok til at få glæde af kronikkertilskudet, havde jeg ville vi have ca 500 kr til 5 næser at leve for pr måned, hvad hjælper det så at man kan få det?? ikke en døjt, skal der så oven i betales til 2 næser medicinering ville vi have minus hver måned.

Vi har IKKE råd til det, værgen til mig selv eller min søn, at jeg så heller ikke ønsker at tage det fast er en anden sag, samtidig ser jeg det som noget positivt at vi bare ikke har råd til at stoppe det i knægten (i første omgang) for så er vi tvunget ud i at afprøve alle mulige andre tiltag, hvor de som har råd nemmere kan forfalde til at give det, frem for at få afprøvet andre muligheder ordentligt først.
MEN det er jo så et kæmpe problem (i anden omgang) ikke at have råd, hvis andre tiltag ikke er nok (eller man ikke magter dem pga den manglende støtte og hjælp fra systemet og omgivelserne, og den er altså ALT for lille, systemet vil have den nemmeste løsning, bare ikke betale for den) til at gøre en selv eller ens unge velfungerende nok.

Så personligt kan jeg bruge kronikker til det samme som en prut, til at pille i, for den slags penge har vi slet slet ikke at rutte rundt med.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat