Se enkelt indlæg
Gammel 10-01-2012, 05:45   #1
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 15
kandelsdorff er ny på vejen
helbred forværret i arbejdsprøvning

ja som overskriften siger- jeg var i sommeren 2010 i en arbejdsprøvning, ifh min udredning. før arbejdsprøvningen trænede jeg ml. 5 og 10 timer om ugen ryg, og nakke samt det indre korset for at styrke det brud jeg har i ryggen. jeg var medicinfri og kunne passe vores børn og holde hus sammen med min kæreste.(ca 40/60 hvor c havde den største procent del pga mine fysiske begrænsninger)

efter få dage i en arbrjdsprøvning med forkert arbrjdsmiljø, køren plænetraktor og lavet motorisk finarbejde samt savet jernstykker ud i deres værksted- sagde min ryg stop.

nærmest kravlende kom jeg til min læge, som hurtigt ku se den var helt gal. jeg fik ordineret morfin plaster, samt akut tid hos fys. efter få gange hos fys, blev hun nervøs for om der kunne være sket skade i min ryg, da følelserne forsvandt i benene lige så snart hun bøjede hofte/ lænd både til højre og venstre.

jeg skulle alligevel til en scanning, så der blev kigget meget grundigt efter- her fandt man at der var sevet væske ud af min ene diskus- og at der nu var tryk på nerver og rygmarv ( derfor forsvinder følesen i mine ben ved afklemning)

i dag kan jeg stort set intet- min mand har overtaget al husligt arbejde, og min mor kommer 5 dage om ugen og hjælper med børnene. jeg får ligeledes lidt hjælp til personlig pleje.

jeg har også fået kronikerbevilling på den krævede medicin for disse ting.

sagen er nu den at der e r gået over et år siden den omtalte arbejdsprøvning
og min tilstand er mere end stationær. da jeg startede i arbrjdsprøvningen, forsøte jeg uden held at få den til at underskrive en erstatnings ansvars erklæring. det nægtede de pure.

da jeg den anden dag bragte ovennævnte på bane (set i lyset af at de stort set har nægtet mig al hjælp, som genoptræning og medicintilskud-ud over personlig pleje, det måtte de ikke ligge på min kæreste at skulle hjælpe mig med.) at der skulle placeres et ansvar i forhold til forværringen forsøgte min sagsbehandler at skræmme mig til at lade det ligge. jeg holdt hovedet forholdsvis koldt- og sagde at det kunne der ikke blive tale om.

så nu er det jeg vil spørge alle jer skønne og dejlige mennesker herinde- har nogen stået i en lignende situation- og hvad gjorde i?
hvad ville i gøre hvis i var mig?
jeg har min læge bag mig 112% og har haft samme læge under hele forløbet.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat