Se enkelt indlæg
Gammel 03-01-2012, 22:20   #24
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Den er mega svær at håndtere Ricky. Jeg startede i arbejdsprøvning i mandags, skulle have været der fra 9 -11, men måtte afbryde med pauser og tog hjem kl. 10. Det meste af resten af dagen lå jeg på sofaen i al fald indtil kl. 15. Kl. 16 tog jeg til træning og det vil jeg holde fast i. Min vejleder sagde til mig at det også er vigtigt at holde fast i noget man føler man kan og er god til + at jeg holder af det..

Jeg skal afsted til afprøvning igen i morgen 9 -11, jeg frygter det værste og håber på det bedste også for resten af dagen efter flg.. Stedet er fint, vejlederne også, men det dælme svært at finde ud af sine skåne behov og samtidig kunne (over)leve resten af dagen.

Man vender sig til meget, ligesom for dig BSR at ligge på sofaen 2 timer efter arbejde. Jeg gætter på at du herefter heller ikke har det forfærdeligt godt alligevel ! Vi vil jo gerne arbejde, men vel ikke for hver en pris.
Er enig i at det er en balancegang,. men det handler mest om at i ikke skal lade jer presse udover jeres grænser, for sagsbehandler/kommunen SKAL tage hensyn til det jeg nævnte tidligere...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat