Se enkelt indlæg
Gammel 02-01-2012, 18:50   #13
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Hvordan kan det være snyd og misbrug? At være berettiget til understøttelse?

De omtalte fruer og nu [Tekst slettet] har arbejdet og BETALT deres A-kasse kontingent. De har betalt en forsikring mod arbejdsløshed, hvor der kræves medlemskab en vis tid samt et vist timeantal. En karantæne bliver udløst siger man sit arbejde op selv, og man bliver smidt ud af A-kassen hvis man begiver sig ud på snydevejen.

Ved arbejdsløshed og som en betingelse for udbetaling af understøttelse, så skal man være til rådighed for arbejdsmarkedet og deltage i ethvert aktiveringstiltag, om man så er nok så meget forstadsfrue eller [Tekst slettet], der er s.. ikke særregler for dem.

Jeg er nok dum, men kan jeg ikke få opskriften på dèt snyderi - så vi her i huset ikke behøver frygte dagpengebegrænsningen. I forvejen betales der A-kasse, manden er villig til al slags arbejde for at skrabe timer sammen til en ny dagpengeperiode. Lykkes det, hvordan kan det så være snyd eller misbrug?

Men omvendt, når brugsuddeleren ikke kan holde på arbejdskraften, der med garanti er underbetalt så kan man jo altid trække [Tekst slettet] og beskylde de rigt gifte kvinder hvad som helst i skoene.

Har man betalt sin forsikring (A-kasse) og i øvrigt opfylder betingelserne, så er udbetaling af understøttelse aldrig snyd eller misbrug.

Forstadsfruer [Tekst slettet] - er nedsættende tale og at beskylde dem specifikt for dagpengesnyd, minder helt utroligt om debatter med omvendt fortegn, på den side der ikke må nævnes her.

Tallene og linkene til det enorme dagpengesnyd fra rigt gifte kvinder [Tekst slettet], er det muligt at få det? Det er umuligt for mig at fatte, hvordan man snyder A-kassen så let.

Sidst redigeret af Webmaster; 02-01-2012 kl. 19:11. Årsag: Læs nu de regler....indvandrere skal ikke til debat her på K10
Zentamor er ikke logget ind   Besvar med citat