Se enkelt indlæg
Gammel 02-01-2012, 15:23   #105
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
ja jeg skal tage dem fordi jeg har voldsom nerver skade i nakken og jeg kan slet ikke bruge min højer arm. er efter tarfikuheld hvor jeg påderv mig en diskus men ingen læge hospital ville gøre noget for jeg måtte være hys efter ca 4 år banker min mand i bordet og jeg beliver skandet hvor man se der har været en polaps som nu har ødelagt hele mit nerve systen. så gennem årene nu 10 år er blevet være og være der er to gange søgt en paragraf 18 fra mine sagsbehanler men afslg begge gange jeg har været ved et hav af spicial læger og i to arbejdsprøvninger jeg mødte op daglig. begge steder medldte ud til kommunen at de ikke ville stå inden for at har mig de var bange for at gøre min skald værre og nu er den galt at jeg ikke er afprøvet nok fedt jeg har jo ikke stoppet af mig selv og jeg er frem mødt hverdag og så mente de i afslaget også jeg ikke havde prøvet nok medicin mod nerveskade.

jeg ønsker så inderlig en afslutning på mine 10 år men ved der venter mig en arbejds prøvning mere når jeg er færdig på smerte kliniken og hvor jeg lige finder overskudet og modet til den engan i fremtiden ja det må guderne vide.

jeg håber på fred eller et mirakkel
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat