Se enkelt indlæg
Gammel 22-12-2011, 23:18   #10
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Twingo Se meddelelser
Hej igen.

Tusinde tak for jeres hurtige svar.

Det er et væmmeligt dilemma at stå i. Dog er der ikke risiko for mit liv ved denne operation, men som overlægen på smerteklinikken sagde: "Der er en betydelig øget risiko for at udvikle yderligere smerter".

Som sagt, så er mit liv heldigvis ikke i fare ved denne operation, men tanken om at skulle risikere yderligere smerter tiltaler mig bestemt ikke.

Jeg vil også mene at Carmen har ret i, at det er overlægen på smerteklinikken som er eksperten. Kirurgen kigger kun på den ene (nye) skade og vurdere hvad han kan gøre ved den. Han har sikkert ikke sat sig ind i patienter med neuropatiske smerter. Han er jo ikke smertelæge.

Puttenu : Jeg kan godt forstå at det løber dig koldt ned at ryggen. Man har bestemt ikke lyst til at udvikle yderligere smerter, hvis det på nogen måde kan undgåes. Hvis du har lyst eller har brug for det, vil jeg meget gerne sende dig det som overlægen skrev, samt dokumentationen. Den kirurg som du skal tale med, ved sikkert ikke mere om neuropatiske smerter, end "min" kirurg. Sig til hvis jeg kan hjælpe.

Phhmw : Nej det er ikke ryggen som plager mig, men venstre underarm. Den hæver op og musklerne bliver utrolig hårde ved selv små belastninger. Det gør sygeligt ondt, når det sker!

Mit dilemma er jo, at jeg skal vælge om jeg vil bruge venstre arm mindst muligt og derved undgå disse smerter. Eller om jeg vil lade mig operere og risikere at få smerter i armen døgnet rundt.
Hvis der er risiko for at du får endnu flere smerter så er det lig med færlighed, i den principafgørelse...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat