Se enkelt indlæg
Gammel 07-12-2011, 22:27   #1
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Email fra Leif Lahn Jensen (førtidspension)

Hej. Jeg syntes lige jeg vil dele et uddrag af en personlig email jeg fik fra Leif Lahn Jensen. Jeg havde fortalt ham om min problemstilling, men da den indeholder personlige oplysninger om mig selv, deler jeg kun den email jeg fik fra Leif:

Citat:
Jeg vil igen sige, at når vi kigger på reformer og vi skal forhandle på et tidspunkt, vil mange ting jo komme op.
Men jeg vil også slå fast, at socialdemokraterne ønsker ikke at tage førtidspensionen fra dem som har det i forvejen, men vil kigge på dem som søger det nu, om de på en bedre og mere human måde, kan enten hjælpes til en god overgang til nogle timer på arbejdsmarkedet, eller evt. en uddannelse til noget de måske kan klare. Altså for alt i verden undgå at de ikke går på førtidspension i en ung alder. Men jeg er også klar over at der er nogen som bare ikke kan, ligesom i dit tilfælde.
Det fremhævede er det vigtigste. Til de af jer der søger det nu, vil han måske lave noget om. Dvs. nuværende ansøgere MEN han erkender samtidig at der er folk der vitterligt ikke kan, og er afprøvet osv.
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat