Se enkelt indlæg
Gammel 07-12-2011, 20:55   #30
Tvillingemor
Slettet pga inaktiv mailadresse. Kontakt Web
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2011
Lokation: Aabenraa
Indlæg: 27
Styrke: 13
Tvillingemor er ny på vejen
Så har vi salaten rigtigt for alvor !!!!

Har i dag fået afslag på indskud til en anden bolig, hvor mine samlede udgifter ville blive reduceret med min. 1200,- kr. pr. måned.

Hvis ikke DHF eller DUHK har en meget god løsning til mig i morgen - står børnene og jeg uden tag over hovedet inden ret længe.

Har ikke andre muligheder nu end at stoppe huslejebetalingen, her hvor jeg bor, hvis børnene skal have både mad på bordet og tøj på kroppen.

Pga. stigning i boligudgifter på næsten 1000,-kr. alene i år og pga. manglende indtægt fra min forretning ( kommunen forhindrede mig i at køre bil ) er mine udgifter steget med ca. 2000,- kr. i løbet af ca. 1 år.

Da hverken boligsikring eller førtidspension stiger i samme takt siger det sig selv at det giver økonomiske problemer til op over begge ører.

Har ellers også haft et møde med vores borgmester i dag, men hun mener ikke hun kan gøre noget ved hendes medarbejderes overtrædelse af både dansk lovgivning og FN´s handicapkonvention.

Så nu kan jeg bare trøste mig med at kommunen ikke kan gøre mig og børnene mere nu - vores sociale liv er ødelagt, min forretning må jeg nok lukke og når vi så mister taget over hovedet kan det ikke blive værre.

Tvillingemor
Tvillingemor er ikke logget ind   Besvar med citat