Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2011, 18:22   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg forstår bare ikke de regnskaber....specielt set i lyset af, at kommuner skal spare, at kommuner rask væk giver afslag på fx tandlægehjælp, hjælpemidler, hjemmehjælp mm. Og samtidig betaler de rask væk millioner af kroner til INGEN TING??
De ser gennem fingre med ekstreme huslejer, bevilger 200 timer til personer, uden at tjekke om borgeren også får ydelserne osv osv osv osv....der er da noget HELT skævt et sted.

Og så sidder der en borger med paradentose og får afslag på hjælp til en skide tandlægeregning til 3500 kr (enkeltydelse) som bliver dokumenteret, vurderet og fotograferet.

Og nede på 1 sal sidder en kriminel der skal mandsopdækkes af to personer (som aldrig dukker op) til 250.000 kr i månedsløn - det er bare i orden og går lige igennem???
Og bevillingen går i gennem pga psykisk sygdom, diagnoser som personen ALDRIG har haft?
Hvor fanden blev lægekonsulenten dog af?? Det er jo den person der konstant dolker os andre i ryggen for at spare kommunen penge (for at sige det som det er!)....

@Curls, jo, jeg så godt lidt af det med ham der sad udenfor og sov, og hylede igen. Han boede vist i sådan noget ''sommerhus agtigt'' noget og blev NOGET forbavset over alle de millioner kommunen havde punget ud til ham.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat