Se enkelt indlæg
Gammel 28-11-2011, 18:40   #8
Claus G
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2011
Indlæg: 6
Styrke: 0
Claus G er ny på vejen
Tak for jeres svar, men jeg synes ikke jeg er blevet klogere.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Claus G Se meddelelser
Fik en skrivelse fra Kommunen at mine dagpenge stopper 01.10.2011, men at jeg kan klage over afgørelsen inden 4 uger.

Jeg klager og kontakter min læge, så han kan sendes en status på mig.

Jeg får herefter en skrivelse fra Kommunen den 26.11.2011, hvori de fastholder deres afgørelse om at stoppe mine Sygedagpenge. De siger at sagen er videresendt til Beskæftigelsesankenævnet.

Jeg har i weekenden læst at Kommunen ikke må stoppe mine Sygedagpenge før der er lavet en Ressourceprofil.

Er det korrekt og hvad stiller jeg op nu?

Jeg har en psykisk sygdom og så har jeg rygsmerter som næsten hele tiden sætter sig til hovedepine så jeg synes jeg har mit at slås med.

Jeg har talt med Kommunen i dag og de siger at min sag er videresendt til Beskæftigelsesankenævnet.

I Beskæftigelsesankenævnet siger de at p.t. tager det ca. 6 mdr. at afgøre en sag.

Hvad pokker skal man leve af, når man ikke kan få sygedagpenge i de 6 mdr . og heller ikke kan få kontanthjælp?

Jeg bliver jo tvunget til at melde mig rask, selvom jeg ikke er rask. Har stadig 94 uger i A-kassen.

Hvis sagen efter 6 mdr. bliver sendt tilbage til Kommunen får jeg så nogen penge ud af det eller er løbet kørt med sygedagpenge.

Jeg får ikke noget ud at sende en klage påny til Kommunen for de siger vel bare at sagen er sendt videre til Beskæftigelsesankenævnet og Beskæftigelsesankenævnet siger at jeg skal vente til der kommer en afgørelse fra Dem.

Nogen som har et godt foreslag til, hvordan jeg kommer videre herfra?
Skal jeg søge om førtidspension.
Claus G er ikke logget ind   Besvar med citat