Se enkelt indlæg
Gammel 19-11-2011, 10:54   #19
missjane
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2010
Lokation: Lolland
Indlæg: 12
Styrke: 14
missjane er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Katharina Se meddelelser
Godt du er ihærdig i din sag sammen med 3F!


Du skal klage til BAN igen sammen med 3F over jobcenters fortsatte negligering af dine speciallægers konklusioner i speciallægeerklæringer om varige alvorlige sygdomme, der ikke kan behandles helbredende.

Det er ikke OK at sagsbehandler og lægekonsulent griber bisætning fra speciallægeerklæring - uden for speciallæges konklusion om din sygdom - og på baggrund af denne bisætning - erklærer dig praktisk talt rask - det er faktisk manipulation af lægefaglige oplysninger i din sag!

Det skal du klage til BAN over - gerne sammen med 3F!

Læs her som sagt om Tina H. i lignende sag, som fik hjælp af 3F til klager til BAN i flere omgange over kommunes manipulation med lægefaglige oplysninger i flere omgange - til sidst da Ankestyrelse stadfæstede respekt for lægefaglige oplysninger i sag fik Tina H. førtidspension:

http://forsiden.3f.dk/article/200911...EDER/911139997
Jeg er meget glad for den opbakning jeg får herinde.

3F er bange for at hvis jeg anker afgørelsen igen, vil jeg ikke kunne få medhold, ,men som jeg tænker det, så er der intet at tabe, så jeg vil kæmpe til det sidste.

Jeg mener selv at f.eks. §7 stk. 3 passer godt ind i min sag, men der siger faglig konsulent, at jeg ikke dækker §7.

Det ville være rart hvis man herinde kunne oploade filer, såsom breve, vurderinger og optagelser af samtaler jeg har haft.

De fortalte mig at kontanthjælpsafd. sagtens kunne starte arbejdsprøvning mm. op for mig, selvom denne sag kører, men har fået besked fra start af kontanthjælpsafd. at de ikke må sætte noget i gang, så længe sagen kører???
missjane er ikke logget ind   Besvar med citat