Se enkelt indlæg
Gammel 17-11-2011, 20:13   #17
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Jeg skrev i går til et folketingsmedlem og fik flg svar


Mange tak for din mail.
Jeg er desværre ikke helt sikker på at jeg kan undgå dine bekymringer helt, men vil dog forsøge.

Det er en bunden opgave fra regeringens side, altså aftalt i regeringsgrundlaget, at vi skal lave en reform som er mere tidssvarende, mere effektivt, og samtidig billigere.
Det bliver rigtigt svært, men jeg tror godt det kan lade sig gøre uden det nødvendigvis bliver for hårdt, for som du selv siger, kan man jo ramme dem som i forvejen har ret meget.

Jeg forventer at vi begynder arbejdet til foråret og vil først være færdig så det træder i kraft 1. Januar 2013, dog uden du må hænge mig op på det.
Jeg kan heller ikke sige hvad resultatet bliver, men kan dog sige at vi gerne vil se en model hvor det bliver bedre og mere fleksibelt for dem som er på fleksjob, men at vi samtidig vil undgå at så mange kommer på det. Dette kunne vi gøre ved bedre arbejdsmiljø og meget andet.

Men som sagt, jeg ved ikke meget og der vil sidde en del partier til forhandlingerne, som også gerne vil have noget at sige. Så der kan ske ret meget.

Med venlig hilsen

Leif Lahn Jensen
MF
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat