Se enkelt indlæg
Gammel 17-11-2011, 16:38   #5
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
Jeg har et tip til jer alle - internettets lyksagligheder. Der er unge i min familie som er ledige og behandles som skidt af kommunen.

Hver gang og jeg mener hver gang støvsuger jeg for projektbeskrivelser - kommunens målstyring - lovgivning på retssikkerhedsområdet og afsted ryger en klage.

ligesom økonomiske afgørelser er kommunens forpligtet til at overholde de bestemmelser der er i retssikkerheds loven herunder god forvaltnings skik.

Det betyder bla at deres medarbejdere skal udbetale ydelser til tiden - tale ordentligt til folk - ikke udøve magt og kræve eks lægeerklæringer af folk der møder og passer sine ting på deres første sygedag når deres projektbeskrivelse siger at de først indhenter en sådan på femte dagen.

Alt i alt er det lykkedes indtil nu at få skriflige undskyldninger til de unge mennesker og jeg kan kun kraftigt opfordre andre til at reagerer promte så al den uvæsen kan bremses. Man skal sgu behandle folk ordentligt.

og hov jeg glemte helt at sige at på internettet har alle lederne i kommunen sat deres spor så når klagen ryger afsted har jeg en mailliste over samtlige ledere i kommunens beskæftigelses afdeling og der ryger en afsted til dem alle - så kan de selv rode med hvem der han ansvaret det er nemlig helt uklart.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat