Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2011, 19:24   #80
e77
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2011
Indlæg: 120
Styrke: 14
e77 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Jo det kan du godt. Tænkte også på med de 14 dage. At du egentlig ikke er blevet varslet 14 dage før stop. Du kan bare nøjes med at sige "at du ikke er blevet varslet 14 dage før stop af sygedagpenge den 1.11. Og at du endnu ikke er blevet partshørt" Hvis du altså ikke er blevet partshørt.....

Jeg håber I vil finde en løsning, og at hun ikke bare siger "du skal på kontanthjælp"... De skal hjælpe dig i stedet for at tænke på pengekassen... Du kan lige så godt sige til hende til samtalen, at hvis de vil give afslag på forlængelse, så vil du klage over afgørelsen...

Fortæl hende lidt om smerte medicinsk du er i, at den ikke hjælper. Og at dit helbred er forværret. (det med forværring synes jeg er vigtigt - da de ikke skal tro, det er kun midlertidigt, men at det er en varig lidelse eller følger af lidelsen)

Tak igen for gode råd Curls, får skrevet en masse notater ned.


Bobbi: Syntes også Curls kommer med gode råd til dig. Håber det kan hjælpe dig lidt.

Og hvis du overhovedet ikke kan finde ro i kroppen i dine hvile/ligge pauser, så skal du altså sige fra. Der MÅ være grænser for, hvad man skal tvinges til.
e77 er ikke logget ind   Besvar med citat