Se enkelt indlæg
Gammel 21-10-2011, 13:05   #29
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Hvad taler du om? Du bliver ved med dine interne oplysninger og du fortsætter med en debatform der mildest talt er hen i vejret.

Du kan da ikke bare tage en sætning ud, af en snak eller debat og KUN holde dig til det - det giver overhovedet ikke mening.

Hvad interessant er der ved min relation til HKI for år tilbage?

Nu er det ikke specielt en hemmelighed, men det er absolut sagen og debatten aldeles uvedkommen og relationen includerer et andet menneske, som måske ikke ønsker sin historie på k10.

Det kan ske ved en ulykke, at en person man er tæt relateret til brækker halsen, er bruddet højt oppe så kan man ende som paraplegiker = lam fra halsen og ned, er man meget uheldig så kan det betyde et liv i respirator - og som pårørende meget tæt på - så kan man faktisk få god hjælp og rådgivning via HKI. HKI`s aktiviteter er dermed mange og meget forskellige, der er også en specialbørnehave og det har jo heller intet med et afklarings eller revalideringsforløb at gøre, eller med sygedagpenge kontra fuld overenskomstmæssig løn i et afklaringsforløb at gøre.

Min søster blev lam og vi brugte i familien muligheden for rådgivning på HKI - så er din næsvise nysgerrighed tilfredsstillet nu? Eller ønsker du flere detaljer?

Nu er det så jeg skal vælge - fortsætte en debatform der er uhørt i forummet, eller lade dig være i fred med dine meninger og oplevelser af HKI som JEG ikke ønsker skal stå alene.

Og iøvrigt henvise dig til reglerne for færden i politisk forum.

Citat start. "Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholdne mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig. Citat slut.

Jeg er glad for, at vi som samfund, har et sted som HKI til vores allersvageste borgere OGSÅ, hvor også pårørende kan søge relavant hjælp og rådgivning i en given situation.

Jeg er også blandt dem, der er tilfreds med lovgivningen og jeg har intet mod private afklaringssteder.

Men jeg er bestemt ikke tilfreds med kommunernes meget snævre fortolkninger af loven - samt små gale sagsbehandlere af alle slags, det vil jeg gerne i al beskedenhed kæmpe imod, her på k10

Hellere et afklaringssted, frem for kommunernes totale egenbehandling af borgernes sager - så derfor, IGEN - godt gået af HKI, de hjælper mange.

Over and out i denne tråd - men der kommer med garanti en ny
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat