Se enkelt indlæg
Gammel 12-10-2011, 15:25   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tja, vi er vist gået fra de borgerlige til de småborgerlige......

Dog skulle billetprisen på de offentligetransportmidler falde, når de får penge fra betalingsringen - det lugter dog ikke af Villys ''det bliver inden nytår'' løfte.....

Jeg synes ikke de har fået gennemført NOGEN af deres valgløfter - udover de ekstra skatter og afgifter som trådte i kraft inden Statsministeren overhoved havde holdt sin åbningstale.....

Jeg ved ikke om jeg er vred, skuffet eller rasende - jeg ved faktisk heller ikke hvor jeg skal rette frustrationerne mod, da jeg nærmest hader oppositionen og heller ikke synes enhedslisten er specielt brugbare.

Så jeg er sådan set nærmest 'afventende' - jeg har det hverken bedre eller dårligere end før og kan klare mig, men er alligevel nok mest glad for at der er kommet en ny regering der med tiden, forhåbenligt, kan få vendt skuden til det bedre. Så i virkeligheden har jeg måske fået et håb, som jeg ikke havde før.....

Jeg tror omvendt heller ikke det er let at overtage magten med så stort et minus på kontoen. 85 milliarder er en pæn sum, så det lyder fornuftigt at de vil forsøge at få dét på plads før end de begynder at åbne gaveboden - der ER jo ikke råd til ret meget med sådan et minus, og det er nok derfor de vil kradse penge ind ført og fremmest. Og det har jeg det fint med.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat