Se enkelt indlæg
Gammel 04-10-2011, 16:14   #20
andersmadsen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-09 2010
Indlæg: 122
Styrke: 0
andersmadsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sinderella Se meddelelser
Helene, jeg håber du har ret, men jeg tror desværre ikke det bliver helt sådan.
Jeg kunne godt forestille mig at de gør det muligt at arbejde lidt på ftp uden at få taget ftp fra sig, men nok ikke hvis man arbejder så meget at det læner sig op af fleks(?)
Jeg håber også de gør det muligt at man på ftp kan sætte den i bero og forsøge at komme i gang med studie via revalidering, men også med mulighed for at bounce tilbage til ftp, hvis det ikke går.

Men jeg er stadig mest bekymret for os unge, der ikke ved om vi er købt eller solgt. Jeg tror ikke I andre har noget at frygte. Forholdene kan nærmest kun blive bedre for jer, da de nok ikke har råd til at alle ftp-sager tages op på ny. Så en reform på det område, kommer sikkert til at handle om at man kan forsøge sig med arbejde, som du skriver.

Men os unge, der lige står med det ene ben i ftp-lejren og det andet ud over afgrunden, vi kommer nok ikke til at få det på nogen måde bedre.

Jeg håber virkelig ikke at de dropper ftp til alle under 40. Det ville være så umenneskeligt.
Jeg kan godt mærke at jeg begynder at få det værre nu med min psyke, jeg skal holde sammen på mig selv for at kunne fungere og det har taget mig hundrede år at skrive denne besked. Jeg kan ikke komme højere op i min medicin, så forværring for mit vedkommende betyder indlæggelser. Og det har jeg svært ved at magte, da det er voldsomt angstprovokerende for mig. Sådan et liv kan jeg ikke leve og jeg tror mange andre i samme situation har det lige sådan.

Det er jeg enig helt enig i sinderella.

Jeg tror hele ideeen er at få svovlen under unge og specielt dem med psykisk indikation.

Jeg husker dog vestager nævne "At det synd at parkerer unge på permanent overførselsindkomst" og at de ville lave en reform, men at det hun ikke troede man kunne spare på det! (men det var også før valget)
andersmadsen er ikke logget ind   Besvar med citat