Emner: så kom dagen
Se enkelt indlæg
Gammel 01-10-2011, 21:19   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mickayish Se meddelelser
Havde du ventet længe?
Jeg var blevet træt af at vente på, at sb fik nølet sig færdig med rp'en (den var underskrevet og alt var klart), så jeg søgte en §17 på det foreliggende.
Da jeg afleverede den ved skranken kom sb så og bildte mig ind, at jeg ikke kunne søge en §17 når hun havde sat gang i en §18.

Så jeg havde afleveret en klage til jobcenterchefen over, at sb fyrede sådan en gang vrøvl af, og så gik jeg ellers og lagde i kakkelovnen til næste omgang øregas.

En formiddag sætter jeg mig så ved pc'en og åbner mit mail-program, der var en mail fra sb, jeg åbnede den i forventning om at læse endnu en gang vrøvl og dårlige undskyldninger, men sørme nej, hun ville da bare lige fortælle mig, at jeg var tilkendt førtidspension.

Den måtte lige læses et par gange.

Jeg kæmpede med systemet i næsten 15 år, de sidste 13 på kontanthjælp.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat