Se enkelt indlæg
Gammel 18-09-2011, 12:04   #250
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Enig med Popia, naturligvis er det vigtigt, at du fortsætter din afklaring ved REVA således, at denne også er fyldestgørende overfor pensionsnævnet i forbindelse med indstilling til pension.

Dog er det utroligt vigtigt, at du "fra nu af" KUN er på REVA/arbejde i det omfang du magter. Dette mærker du formodentlig oftest når du er kommet hjem fra REVA og skal ligge et par timer på sofaen, men så er du nød til at "gå ned i tid" dagen efter og så fremdeles. Måske har du også brug for yderligere en fridag således at din arbejdsuge bliver nogenlunde tålelig ??!

Du er nødt til at forme din arbejdsuge så den matcher dit liv. Der skal du ikke se på om det KUN at komme ½ time den ene dag for så at gå hjem, kan virke lidt underligt set udefra. Hvis det er det, der gør at du kan fungere nogenlunde resten af dagen så er det det. Du skal forme dit puslespil så både arbejde og privat liv hænger sammen for dig.

Mht. hvad du skal lave under en evt. pension, så må det jo komme når den tid kommer. Du vil med garanti også der få nogle oppe og nedture. En dag kan man have det godt og tænke, nå men så kan jeg jo godt arbejde og den næste så er man bare til hundene. Der er meget man må forlige sig med, men der er jo ikke andet for end at tage en dag ad gangen. (skriver een der selv prøver at vænne sig til tanken )

Så fortsæt din afklaring, men det er så også her at du skal vise hvilket niveau du reelt ligger på i forhold til også at have et ok (læs godt) liv derhjemme.

Mht. sygedagpenge og klage, der er jeg da sikker på at du bør holde dig til ledighedsydelse !! I tilfælde af et afslag på pension (som du naturligvis ikke får) så vil du jo bare ryge tilbage på ledighedsydelse, hvor det ved sdp. hedder KH.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat