Se enkelt indlæg
Gammel 13-09-2011, 20:30   #33
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
[1] Det er derfor DSB indkøbte "selvudviklede" diseltog - kendt som IC4 - frem for en el-dreven hyldevare, der bare ville virke fra dag 1 - på den måde fik de (og vi) både eftertragtet møg, støj og noget der ikke virker i et hug :-)
jeg har til dags dato ikke set et ic4 tog inu.og enu være vil DSB sende alle ic3 tog til KBH området.så får vi for at sige det pænt alle jeres ****e bumle tog.

Citat:
Det gode ved: El (noget der sætter strøm på Danmark;
pointen her er for at finaitianer vind mølle parken skal jeg af med mere i skat og ved at betlae for vindmøllerne skal jeg betale enu mere i strøm pris.hmm fair nej endeligt ikke.og enda når villy selv sagde det + også sagde de ville andre gøre noget dårligt for de lavt inskomter.hmm mere i strøm 10 mere til smøger gud vide hvad chokolade og mørk chokalade skulle være godt for en.heldigvis har jeg bil og vil komme til at køre til tyskland hver 14 dag det vil kunne betale sig.selvom de siger anderledes og derved lyder de.ok det var of topic

eneste der er 100% sikkert lige meget hvem end vi får kommer det til at koste os og lige meget hvem vi får kan deres løsninger ikke hænge sammen desvære
extra er ikke logget ind   Besvar med citat