Se enkelt indlæg
Gammel 31-12-2007, 16:58   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
- Der er noget selvmodsigende og tåbeligt ved at netop borgerskabet hylder fattigdommen som flidens forudsætning… Rigdom er øjensynlig kun skadelig for fattigfolk. De rige kan sagtens tåle at være rige uden at tabe initiativet og arbejdsomheden.


Rigdom er øjensynlig kun skadelig for fattigfolk
.
citat

Typisk FOGH og Karen J filosofi...

Mit ord for det der sker er UDSTØDELSE, vidensamfundet er en størrelse man ikke lige kan tage og føle på... så er der globaliseringen den udstøder en masse mennesker fordi den er fokuseret på handel og penge og nogle meget få mennesker får en koloenorm rigdom mens en stor del får lidt ud af det ( middelklassen) og en såkaldt underklasse bliver udstødt ... ikke en forbedring af menneskehedens vilkår vel ? ! Den økonomiske verdenskrise er i fuld fart over hele verden og vi hører intet om det fra vores regering ?


Se hvad der sker over hele kloden Big brother er over os og denne såkaldte terrorkrig er en katastrofe for menneskeheden...nå jeg bliver helt filosofisk...

fattigdommen ...det ord vi aldrig brugte de sidste mange år er kommet tilbage

....det er for at nedgradere folk der ikke var så heldige som andre ...

Du er fattig !!!! I ved når man siger Folk er fattige så kan man bedre lade være med at føle sig ansvarlig ik...for det er jo deres egen skyld...de kan bare få sig et arbejde...og ligemeget om det er fordi de er syge...

Den ægte fattigdom er manglen på kærlighed og passe på hinanden .
I et rigt samfund hvor det bugner med mad og ting og sager og pengene fosser ind i statskassen og folk betaler den højeste skatteprocent i verden og endda med glæde for de fleste tror på solidaritet og hjælpsomhed til dem der ikke kan løbe eller gå eller kravle og de ældre og børn ,burde være et lykkeligt samfund, men er det lykkeligt ?

Det var et slag i hovedet på mig at se mit land blive smadret af en regering der aldrig har været glad for DK og systematisk nedbryder det bedste sytem opbygget i verden der tog hånd om alle eller havde for mål at gøre det.

Ja der kan man bare se...intet er garanteret...man skal kæmpe for at bevare det man værdsætter.

Puhadada som jeg har meget på hjertet på årets sidste dag...nok fordi jeg og min mand har haft et utroligt hårdt år med så mange bekymringer og utryghed.

Jeg er så glad for denne side og kommer altid herind for at "snakke" med jer eller læse alle jeres indlæg .



Aldrig give op...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat