Se enkelt indlæg
Gammel 12-09-2011, 18:19   #1
PerHolbæk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-09 2010
Indlæg: 20
Styrke: 14
PerHolbæk er ny på vejen
Unhappy Ikke alle afklares...

Hej piger... - Og evt få drenge.

Ja, HMS og EDS er på det nærmeste udtalte Q symptomer. Jeg er nu M på snart 40 år. Meget meget hårdt ramt af HMS - Fungerer som test person på Rigshospitalet/Panum og kommer jævnligt hos Lars Remvigh og på odontologisk videnscenter, hvor mine tænder, tandkød og i særdeleshed min kæbe til stadighed undergår undersøgelser.

Med dette følger ret voldsomme smerter og jeg "scorer" 9/9 i beightons test - desværre.

Er under "mistanke" om EDS i den hybermobile type, men diagnosen er ikke stillet.

Lider af en række kroniske sygdomme, som der forskes i, kan hænge sammen med HMS spektret.

Tinnitus, forhøjet blodtryk, forhøjet kolesterol, Leiden Faktor V (en slags bløder sygdom - Hvor man desværre producerer vene blodpropper) - Blot for at nævne lidt af det.

Jeg har været under udredning i over 5 år og kører således på 6 år nu. Har haft 20+ sagsbehandlere, borgervejlederen er inde i sagen, klage forløb i nævnet mv. Afslag på afslag på afslag - Arbejdsprøvet i over 5 år!!

I skrivende stund, er jeg så tildelt endnu en ny sagsbehandler, som skal forsøge at rydde op i min sag. Desværre ønskes endnu en udredning i form af en arbejdsprøvning, denne gang i SAC - Socialt arbejdsmarkeds center - Som har til formål at gøre en selvforsørgende... - Har mistet min dagpenge status, da 3f ikke vurderer at jeg står til rådighed for arbejdsmarkedet...

Ja er en noget lang smøre, men er noget dertil, at jeg nu stortset har opgivet at ændre på kommunens syn på mig. Påtænker at takke nej tak, til endnu et forløb, og ellers forsørge mig af kontanthjælp. Er jo alligevel røget økonomisk helt ned, så det vil nu ikke ændre noget.

Summa summarum - For mig er der ingen held til at blive afkklaret. Lever et liv med store smerter og gener. Får ingen støtte, hjælpemidler, anerkendelse eller andet end en stadig kontanthjælp til selv forsørgelse.

Ikke ment som en negativitet dette - men blot for at vise, at vi desværre er nogle der slet INGEN afklaring får overhovedet.

Vh Per - Holbæk
PerHolbæk er ikke logget ind   Besvar med citat